And I was overwhelmed and frankly scared as hell.


Söndag. Igår blev det ett antal drinkar på Fenix på götgatan, en av dem trevligaste ställena om man bara ska chilla typ, tycker jag. Efter att det senaste året inte ha festat mycket alls har jag nu festat, eller ja druckit, tre helger i rad. blandade känslor för samtidigt som det kan vara världens bästa känsla och vakna utan att vara bakfull så lever man ju bara en gång? Aja, risken finns att jag festar nästa helg med!
Imorgon blir det kassa pass i forum och sen på tisdag är det sista dagen. Hem till Hultsfred på Onsdag, och nästa vecka börjar jag lite lätt i Växjö med lite beställningar och studieresa (heter det så när man åker med jobbet) till Jönköping.

Och på Söndag fyller mitt älskade hjärta hela fyra år! Bara att få komma hem till honom väger upp allt som har med Stockholm att göra. En familj ska vara tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0