Statusuppdatering!


Plats vid skrivandets tillfälle: Väster, Växjö
På Spotify: Agustana. Can´t Love, Can´t Hurt
Högst upp på önskelistan: Fredag så att lönen trillar in på kontot, jag hatar och va pank!
Övrigt viktigt att betänka, lite för trött & sliten för mitt eget bästa!

Andra veckan på Willys växjö är avklarad. Har blivit jobb 6 dagar i veckan dem senaste veckorna så det börjar ta ut sin rätt, och med allt pendlande också. Men jobbar bara imorgon också sen är jag ledig på onsdag. men då ska det börja röjas i lägenheten hemma i Hultsfred. Har ÄNTLIGEN fått tillträde till den så det som står först på planen är målning, vart är min man när jag behöver honom?! För att nu är det faktiskt så att jag börjar bli jävligt less på att vara ensam, fast vet inte riktigt vart jag skulle lyckas pressa in tid till att ha tid och träffa honom, men om ni känner någon som inte kräver så mycket umgäng men som alltid ställer upp, är snäll, trevlig, artig vet hur man ska behandla en tjej och för att inte glömma han måste bry sig om sitt utseende och se bra ut helst vara vältränad också, ja då vet ni var jag finns : ) men kände redan efter ett par av mina kriterier att jag har ett par år till och leta på mig :P
Men ja, nu är jag fett jävla trött, risken finns att jag slocknar inom det snaraste har förövrigt ätit för mycket godis idag så jag mår illa med
Puss
Either way, i´ll break your heart someday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0